וויקס פוינט - Bot

Bot Man Logo white.jpg

Botman

וּבְמָקוֹם שֶׁאֵין אֲנָשִׁים הִשְׁתַּדֵּל שֶׁיִהיֵה בּוֹט

 
 

מה זה בוט?

אתם שואלים ברצינות? אתם לא יודעים מה זה בוט?! טוב, עכשיו בלי להתנשא... האמת שאתם צריכים לדעת. כי אתם נתקלים בו לפחות על בסיס שבועי, כשאתם יוצרים קשר עם עסקים דרך צ'אט בפייסבוק או באתרים שלהם. לפעמים אתם בכלל לא יודעים שנתקלתם בבוט.

 

אחרי שאמרתי את זה, יש בוט שאומר שלום, לוקח פרטים ויאלה ביי ויש בוט... בוטמן, שמזהה את הפרופיל של המשתמש ומנהל איתו שיחה קולחת, שמביאה לפתרון הפנייה. זה נראה שהוא פועל לבד, אבל מאחוריו יש מערך שלם שמאפשר לו לפעול: אתם - הנציגים של העסק, אתר אינטרנט, דף פייסבוק ו-Wahtsapp עסקי ומסנג'ר. ככל שהעסק מורכב מצטרפים שחקנים נוספים, מעולם האוטומציה, שנמצאים באינטגרציה עם  הבוטמן ומסייעים לו להביא לכם תוצאות.

אז למה לי בוט עכשיו?

למה? כי זה לא משנה אם אתם בלוגריסטים, בעלי אתר תדמית, אתר מקצועי, או בעלי אתר שנועד למכירות... אתם לא סתם נמצאים שם בדיגיטל, מבססים או מנסים לבסס נוכחות. אתם שם בשביל ליצור חיבור עם קהל מסוים, שמתבסס על הצרכים ההדדיים שלכם. אתם מקווים שתצליחו לשכנע את הקהל שלכם, שהוא צריך אתכם. בדיוק למרווח הזה, נכנס הצ'אט בוט. הוא שם כדי ליצור חיבור מידי ביניכם לבין הקהל שלכם ולטווח ארוך.

החיבור הזה מביא תוצאות מוכחות יותר מכל כלי אחר שהשתמשתם בו. למה? כי 48% מהלקוחות מעדיפים לפנות אל עסק דרך הצ'אט. אם יושב שם בוטמן, אז הוא יודע לדבר ישירות אל הקהל שלכם. הוא יכול לנהל אלפי שיחות באותו הזמן. הוא יכול לסגל עשרות תסריטי שיחה בהתאם למי שמתקשר איתו. הוא מביא לידים מידיים ואפילו יכול לבצע פעולות – החל מהרשמה לבלוג, קביעת וביטול תור, שליחת והורדת מסמכים ועד ביצוע מכירה בבוט עצמו. לקינוח הוא מספק סטטיסטיקות ויכול להשתנות על פי המגמות.  

 

ולמה לי בוט בוויקס פוינט?

האמת שיש הרבה אנשים שמציעים שירות לבניית​ צ'אט בוט, אז למה לבחור דווקא בבוטמן של וויקס פוינט:

עדיף שתי ציפורים ביד מאשר אחת על העץ


אצלנו תקבלו שירות 360 ליצירת מערך דיגיטלי בוויקס וגם שירות 360 ליצירת מערך צ'אט בוט' מהטובים ומהתקדמים שיש היום בשוק. בוטמן יכול להיות מוטמע בכל אתר באלגנטיות וגם בוויקס שלכם. כי אצלינו עבודה עם וויקס היא יתרון.




פסיכולוגיה שיווקית בבינה מלאכותית


בוטמן בוויקס פוינט, מיישם את כללי הפסיכולוגיה של השכנוע, בבינה מלאכותית. כללים שנחקרו והוכחו כיעילים בהנעה לפעולה וסגירת עסקאות. בוטמן יזהה את פרופיל הלקוח שלכם ויתאים לו תסריט שיחה בעל הסיכוי הגבוה ביותר לסיום השיחה בהצלחה, כמו שהגדרנו לו אחרי עבודת אפיון יסודית.




בוויקס פוינט יוצרים מערך צ'אט בוט


בוויק ספוינט הצ'אט בוט הוא לא ה"מאמי" של משווקי הדיגיטל, הוא לא עוד פיצ'ר נחמד בשיווק הדיגיטלי, אלא מרכיב מרכזי שדרכו מתנהל המערך השיווקי. כל שאר הכלים: דפי נחיתה, מודעות ממומנות בפייסבוק או מחוצה לו, קמפיינים באימייל או ב - SMS, כולם עוברים דרכו. למה? כי רמת ההמרות מצ'אט בוט מקצועי ואיכותי... נגיד את זה בעדינות, עוקפת בגדול, את רמת ההמרות בכל כלי אפשרי אחר שלא עובד עם צ'אט בוט.​




לכל בוטמן יש מפקדה


בוויקס פוינט אנחנו לא נותנים לבוטמן לצאת למשימה, לפני שאנחנו מציידים אותו בכל הכלים: מחקר עסקי, אפיון, הגדרת קהלים, מטרות ותסריטי שיחה תואמים, מענה לצרכים וכיוונון הבוט תוך כדי תנועה. כל אלה מאפשרים, בנייה של בוט גמיש, שעונה למגוון סיטאציות של תמיכה, שירות ומכירה.




בוטמן יודע לרוץ ספרינט ומרתון


הבוט של וויקס, נותן מענה לצרכי הצמיחה המידיים של העסק ולצד זה בונה, מאגר לקוחות איתם הוא מנהל תקשורת בתדירות שמוגדרת לו ויוצר קשר הדוק יותר בין הלקוח למותג, כך שנוצרת אצל הלקוח מוטיבציה להפיץ ולשתף את המותג ולהמשיך להשתמש בשירותיו. במילים אחרות העובד הכי נאמן שהיה לכם בעסק.




בוטמן לא מבקש תנאים סוציאליים


אנחנו עובדים עם בוטמן, די צמוד ויכולים להעיד שהוא מעולם לא ביקש תנאים סוציאליים, לא היה צריך שנפנה לו משרד ובטח ובטח לא ביקש רכב. אם תרצו תוכלו להוציא אותו לחל"ת בלי שום רגשות אשמה. הוא תמיד עושה את העבודה 24/7 ובכל מזג אוויר. עונה ללקוחות, מוכר, רושם, קובע, מבטל, שולח, מקבל ועוד מוצא זמן לבסס את המותג שלכם אצל הלקוח. עכשיו תגידו אתם, כמה עובדים אתם צריכים בשביל זה? אחרי שעניתם תתקשרו כדי שנסדר לכם בוטמן שהוא בצד שלכם.





איך מתכננים משימה לבוטמן?

מה יודע לבצע בוטמן?

איפה אפשר להציב את בוטמן?

בוטמן

בפייסבוק מסנג'ר

בוטמן

באתר האינטרנט

בוטמן 

בוואטסאפ העסקי